Hoppa till innehåll

Rasistisk

Gäst Liquid Silk

Rekommendera inlägg

vadå e du rasse? <_<

jag tycker det är så j*vla korkat att tycka att man inte är värt ett skit bara för någon annan hud färg!

vi som är vita (jag iallafall) är ju också utlänningar för dom mörka..

INTE i Sverige. <_<

Isåfall är du totalt ute & cyklar.

Är vi i ett annat land är det en helt annan sak. <_<

Men när det handlar om Sverige är inte vi utlänningar för någon!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vadå e du rasse? <_<

jag tycker det är så j*vla korkat att tycka att man inte är värt ett skit bara för någon annan hud färg!

vi som är vita (jag iallafall) är ju också utlänningar för dom mörka..

Våga inte ens kalla mig för det!

Jag kasnke skulle kalla dig rasist,

du som skriver "varför gör inte polisen någonting åt Ku Klux Klan??".

Jag skriver bara som det var förr i tiden.

Jag är inte rasist eller någonting annat bara för att jag berättar en grej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

tja, men d är ju deras åsikt lr hur

Nä ja va i Tyskland va d val typ. Då va d nån kille som tyckte att det borde inte komma fler invandrare dit. Sverige är ett av d landet i europa som tagit in invandrare från länder som tillex. Turkiet, Irak o Iran o andra länder. I skolan så bråka vi om fotbollsplanen. våran skolgård e så liten att vi e tvunga att dela upp den. Vi hade bråkat om planen som vanligt <_< .Så min kompis Sebbe från Iran hade varit kaxig mot en kille som heter Mic. Sen så hade Mic sagt "irakj*vel" till honom. De va Nära att nån blev spöad där om inte jag och en annan kompis hade stoppat dom. :( Men egentligen är Mic inte sån. Redigerat av Herr.Kaio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jellyfish @ 16/09-2004 15:35:53)
(Rumiko @ 16/09-2004 14:21:44)
(Ytterman @ 16/09-2004 12:32:20)
(Apoca @ 15/09-2004 18:50:30)

Inte bara kändisar blir mördade av rasister. De flesta som råkar ut för rastistiskt våld är helt vanliga människor. Ta t. ex de 6 milj. judar som blev mördade av nazisterna under 2:a världskriget. De flesta av dem var inte kändisar.

i ryssland dödades under komunisternas tid typ 60 miljoner olika slags mäniskar av samma skäll som hitler och varför polisen inte tar kkk, bara för att dom är inte så aktiva längre dom gör inget för att få på sig lagen sedan finns det inget som binder dom till brotten förutom rykten.

själv klart är det inte bra att va hatat och hata någon men om det blir för mycket av något så slutar man gilla det, fråga era farsor om invandrar frågan...

Stalin var inte kommunist.. Han utnyttjade bara kommunismen för att få som han ville. (Och det var verkligen inte av samma skäl som Hitler btw.)

Men anyways. Ja, rasism och nazism ska stoppas i alla länder. Det är det värsta människan har kommit på.

Hur vet du att Stalin inte var kommunist? Det handlar väl om hur man tolkar kommunismen. Stalin hävdade säkert att han tolkade den på rätt sätt och då är det ganska oväsentligt om han var kommunist i hjärtat eller inte. Hans handlingar visar, tillsammans med utvecklingen i alla andra kommuniststater hittills, att kommunismen är en ideologi som inte fungerar. Den leder till diktatur och förtryck av folket.

Klart att Stalin hävdade att han var kommunist, även för sej själv. Men följer man Marx och Engels idiologi och idéer så fungerar kommunismen visst.

Helt rött, helt rätt.

Väl talat :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån som läste i tidningen om mordet på nån kille som hette james waite

jag bor typ 500m från platsen där dt hände typiskt nog är att nu kommer alla skinheads och andra rasister/nazister att hålla på med fackeltåg och sånt här i norrviken precis som i salem (osäker på stavningen) så nu blir dt farligt att var nere i centrum här oxå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

nån som läste i tidningen om mordet på nån kille som hette james waite

jag bor typ 500m från platsen där dt hände typiskt nog är att nu kommer alla skinheads och andra rasister/nazister att hålla på med fackeltåg och sånt här i norrviken precis som i salem (osäker på stavningen) så nu blir dt farligt att var nere i centrum här oxå

aha... :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...