DJ-SHARK Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 JAG VILL KOPLA IN HOP 2 DATORER 1 WINDOWS 98 & 1 WINDOWS XP MED HELP AV EN NÄTVÄRKS KABEL VEN NI HUR MAN GÖR DET SÄJ DET SNÄLLA JAG VILL VETA SKA KÖRA LAN PÅ CS :gitarr: Citera
Gäst henke37 Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 se till att kabeln är kors-kopplad anars så fungerar det inte. I övrigt råder jag dig att andvända xp:s nätverks guide(finns i mappen anslutningar). Citera
Katt Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Det fungerar inte för mig! Men det är kanske därför att den ena är XP home å den andra är Pro. Citera
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Det ska funka..på t.ex. DreamHack så kan ju alla inte ha XP..och DreamHack är bara ett stort LAN. men du, Dj-Shark, fixa 8 till spelare och en switch [inte hubb] så kan ni ha ett lite större LAN-party.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.