Gäst Tutankoopa Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Vad ska man ha för vapen och Visirer för att möta Omega och hur kommer man till honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 x-ray och eld beam(kommer inte ihåg inte eldkastare för den får man senare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Du menar x-ray visor och Plazma beam? Själv har jag problem med att klara honom, men jag spelar Zelda:the wind waker för tillfället =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Är det MP(metroid prime) som vi snackar om nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Är det MP(metroid prime) som vi snackar om nu? Ja hur klarar man Omega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Jag har plasmabeam och X-ray visor så hur kommer jag till omega pirate. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg