Jerex Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Vart/när får man Yoshi? Har inte orkat spela så länge.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 man får yoshi i pinna park banan heter the secret of the merry-go-round jag tror det är episod 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 för det första heter banan sunflowers wilted eller nåt sånt för det andra finns det två såna hära trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 man får yoshi i pinna park banan heter the secret of the merry-go-round jag tror det är episod 5 Det är Episod 6 :) :) :) Jag fick Yoshi när jag hade 31 Shine Sprites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 det är inte episode 5 eller 6 och den heter inte merry go round för man ska klara episode4 som heter wilted sunflowers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 det är inte episode 5 eller 6 och den heter inte merry go round för man ska klara episode4 som heter wilted sunflowers Så kanske du gjorde, men jag gjorde på mitt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag förstår inget av era svar förklara på ett bra sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag fick yoshi när shadow mario kom med ett yoshi ägg på ryggen också tog jag det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 så har alla gjort för att få yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag fick yoshi när shadow mario kom med ett yoshi ägg på ryggen också tog jag det! Det där var när man fick Yoshi-ägget. Frågan är vad du gjorde innan det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag fick yoshi när shadow mario kom med ett yoshi ägg på ryggen också tog jag det! mm, jag fick också yoshi där... fast han finns ju i första världen också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag fick yoshi när shadow mario kom med ett yoshi ägg på ryggen också tog jag det! mm, jag fick också yoshi där... fast han finns ju i första världen också... Vilken förra värld? Han finns på varenda bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg