knutte_knuten Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 hallu!! jag undrar hur man får wallhack eller aimbot att fungera på cs 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Personligen så tycker jah inte om fuskare..det är för n00b's och enbart för n00b's..<_< men det borde stå i en .nfo eller en .txt fil hur du ska göra.. (n00b! <_<) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 hallu!! jag undrar hur man får wallhack eller aimbot att fungera på cs 1.6? aimbot?det e väl bara att sätta en tejp bit på skärmen! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 sluta fuska ni förstör spelet.ni ska försöka tro er coola för att ni har fusk och ni lyckas döda värsta många.fast igentligen är ni en massa noob bara.plus att Fusken ger virus jag hade fusk förut jag ångrade mig.plus att det är olagligt att fuska i cs enlit deras lag .om du fuskar blir du bannad på din cd-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 (fredrikm92 @ 19/09-2004 13:52:42) hallu!! jag undrar hur man får wallhack eller aimbot att fungera på cs 1.6? aimbot?det e väl bara att sätta en tejp bit på skärmen! :bah: Jag har aldrig spelat cs men....tejpbit???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 nebbig, jag tror det kallas sarkasm.. 0012, är du 100% säker på att det är OLAGLIGT? visst, dom bannar cd-keyn men man kan inte få fängelse för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 (redigerat) nebbig, jag tror det kallas sarkasm.. 0012, är du 100% säker på att det är OLAGLIGT? visst, dom bannar cd-keyn men man kan inte få fängelse för det.. asså jag menar inte så.olagligt för cs lagen är det så och bötern är en bann på sin cd-key <_<.men man tar i alla fall själv risken Redigerat 19 September 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 nebbig, jag tror det kallas sarkasm.. 0012, är du 100% säker på att det är OLAGLIGT? visst, dom bannar cd-keyn men man kan inte få fängelse för det.. Eftersom jag aldrig någonsin har varit i kontakt med något som har med CS att göra har jag svårt att förstå denna sarkasm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Bu för fuskare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaaAAatiz Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 hallu!! jag undrar hur man får wallhack eller aimbot att fungera på cs 1.6? www.cheat-network.net tror att valve har stengt ner det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 jupp, det är nere.. och det är en BRA grej! knutte_knuten testa att köra WC3 eller SuperHero! då får man massa grejer som 150 i HP och i AP, 20 vapen på samma gång osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 aimbot? tejpbit? varför inte använda siktet, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.