Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 f*n va GRYM!Det bästa är i slutet när Cloud flyger på sin moppe! :lol: Citera
shacti Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 fick bara upp en massa reklam när jag tryckte på länken Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 f*n va GRYM!Det bästa är i slutet när Cloud flyger på sin moppe! :lol: inte visste jag att man kunde flyga med en moppe :P <_< Citera
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 Nej dummer!Det blir explotion och Cloud flyger med sitt svärd och så tar Sephiroth fram sitt svärd och Boom! Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 (cloud @ 30/09-2004 17:25:04) Nej den var Sugig och HAR INTE ETT PISS ATT GJÖR MED SPELEN!!!.......................förutom namnet....... vem har sagt att filmen har nåt med spelen att göra? vad spelar det för roll? säg nåt ff som har med nåt annat ff att göra (utom ffx,ffx-2). nä just det, inget alls. filmen har en egen story precis som alla andra ff! jag är så trött på alla som säger "filmen har inget med spelen att göra". :angry: filmen var ens inte like spelen.annars brukar ju spelen vara lika varandra t.ex. i spelen har dom summons....jag såg inte nån summon i filmen..i spelen så har dom svård och sånt,i filmen hadde dom bara skjut vapen... filmen suger....FF7 filmen kommer äge! Citera
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 (toxic avenger @ 02/10-2004 19:59:42) (cloud @ 30/09-2004 17:25:04) Nej den var Sugig och HAR INTE ETT PISS ATT GJÖR MED SPELEN!!!.......................förutom namnet....... vem har sagt att filmen har nåt med spelen att göra? vad spelar det för roll? säg nåt ff som har med nåt annat ff att göra (utom ffx,ffx-2). nä just det, inget alls. filmen har en egen story precis som alla andra ff! jag är så trött på alla som säger "filmen har inget med spelen att göra". :angry: filmen var ens inte like spelen.annars brukar ju spelen vara lika varandra t.ex. i spelen har dom summons....jag såg inte nån summon i filmen..i spelen så har dom svård och sånt,i filmen hadde dom bara skjut vapen... filmen suger....FF7 filmen kommer äge! Håller fullsrändigt med dig Toxi Citera
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 Hörni den kommer till europa om 60 dagar!HURAY!!(JUBEL) Dom slåss så j*vla skönt i filmen :medieval: :cool: Citera
Gaara of the Desert Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 Inga som skriver?? Nu vet vi ju när den kommer ut på dvd. Citera
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 coolt!! när kommer den till USA? Citera
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 f*n vad göööttt!!! då kan jag ladda ner den!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.