0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Läser du inte reglerna heller, det är till Admin ni ska anmäla mig till o inte klaga på mig. Jag kan inte veta vad jag skriver heller, 2 olika svar till 2 olika personer o det är inte spam, ska du veta. Om du vet vad spam är, så är det samma eviga tjat om samma sak, och det gjorde inte jag.. Jag skrev olika meddelande o gillar du inte mig här, så anmäl detta till Admin, så får de varna mig, för jag inte håller mig till reglerna då.. läser du regel 1.10 så ser du nog vad du gjort för fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 hallå vi skulle inte diskutera det mer nu! diskutera quest istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 oj....missade det....okej...till Quest 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 men vad var det han frågade, och har han inte fått svar?? isåfall behövs inte tråden mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 han frågade vad vi tyckte iom det...sen om nån ville köpa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 justa ja, han frågade om fusk och du gav honom det, asså borde tråden vara slut nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 mmm... fas det är ju inte vi som bestämmer...men den är i alla fall klar om han inte vill ha hjälp eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 mm... fast tråden kan ju vara kvar det e ju ända Quest tråden så folk kan ju diskutera spelet här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 men det är inte så många som har den eftersom den är ett amerikanskt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg