Hoppa till innehåll

Quest64..


dklennarth
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är du blind eller ser du dåligt?? Bilden du ser från en annan är från Nintendo 64 o inte Gamecube!! Quest 64 är alltså inte spel från annat än N64

 

det sen barnsligt ut tycker jag, dklennarth, sluta prata gamecube i n64 forumet!

 

Jag sa bara att jag höll på med andra spel o ska snart börja spela Quest64..Vad är för fel att jag att jag håller på med andra spel o att jag ska testa spelet Quest64, det är väl inget att hänga upp sig på vad jag gör o inte gör.. Jag startade detta inlägg med att fråga om det var någon som hade spelet o visste något om det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem bestämmer vad jag ska skriva? 2 inlägg som behövdes svaras på, ska jag sitta o vänta på en, så kan det ta tid för ett svar från honom/henne.. Admin får väl stänga av mig då om det är upprepande mail, men som jag ser är det 2 olika berättelse till 2 olika personer.. Jag ser dina inlägg ofta, men jag klagar inte på dig.. Klaga till admin stället, så får de varna mig, för du ska INTE varna mig här.. Läs desas regler, så kan du se att du ska anmäla mig, så får de varna mig i stället..

 

skriv inte 2 inlägg på raken!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste du reglerna också, att du ska anmäla till Admin att jag gör fel istället för att skirva att jag upprepar mig.. Var står det att jag inte får skriva till 2st samtidigt?? Att upprepa samma mail är fel, men 2 olika personer, när blev det fel?? Inget jag skrev är upprepande..

 

men läs reglerna så ser du att det är fördjudet....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag och banjo kazooie har vart medlemmar här så länge nån kan minnas... vi vet nog reglerna mycket bra och man får inte skriva 2 elelr fler inlägg på raken då det räknas som onödiga inlägg....det finns en knapp som heter Ändra....den ska du använda dig av om du glömt skriva nåt på inlägget innnan...

 

 

Men nu åter till tråden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läser du inte reglerna heller, det är till Admin ni ska anmäla mig till o inte klaga på mig. Jag kan inte veta vad jag skriver heller, 2 olika svar till 2 olika personer o det är inte spam, ska du veta. Om du vet vad spam är, så är det samma eviga tjat om samma sak, och det gjorde inte jag.. Jag skrev olika meddelande o gillar du inte mig här, så anmäl detta till Admin, så får de varna mig, för jag inte håller mig till reglerna då..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läser du inte reglerna heller, det är till Admin ni ska anmäla mig till o inte klaga på mig. Jag kan inte veta vad jag skriver heller, 2 olika svar till 2 olika personer o det är inte spam, ska du veta. Om du vet vad spam är, så är det samma eviga tjat om samma sak, och det gjorde inte jag.. Jag skrev olika meddelande o gillar du inte mig här, så anmäl detta till Admin, så får de varna mig, för jag inte håller mig till reglerna då..

 

asså, ge dig, jag och 0014 vet nog MYCKET mer än dig!, du spammar ner hela tråden.. du får ju ändar och skriva typ

 

TILL "nån": du ska blabla

 

sen TILL "nån annan": testa att bla bla

 

skriv det i samma inlägg istället för 2! SLUTDISKUTERAT!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...