Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ja och sen är det bara att hoppas att spelet är värt pengarna Man kan ju lämna tillbaka det :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ja men det vill man ju inte när man har väntat så här länge ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ja men det vill man ju inte när man har väntat så här länge ;) Nope det vill man ju inte.Jag tror då att det kommer att vara väldigt prisvärt. ;) Längtar så jävulst till releasen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jepp en vecka kvar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Klarade det på 8 h och 15 min. Prisvärt. Man kan ju spela om det och göra fler saker som jag gör nu.. PS: 1500 inlägg!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Grattis, jag har själv snart 1400 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 tja alla XboX fans e det nån som har fable??? jag har det iaf f*n vad spelet värkar bra är det de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag har...Det är jäkligt roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 okej bra vad är det bästa med spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hmmm de e nog att förstöra byarna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 cooolt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hmmm de e nog att förstöra byarna :D när jag sa bästa menade jag inte så utan mer vad som är bäst gjortsom ex grafiken, ljudet eller nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg