SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Ja rubriken är ´frågan Sämst är alla PKMN spel och sen kommer Beyblade. Jag är för gammal för såna dåliga barnsliga spel. Vad tycker du? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 beyblade = skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Japp håller helt med dig Sunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 För det första kan jag säga att beyblade är skit. För det andra kan jag säga att pokemon inte är skit. För det tredje kan jag säga att det sämsta spelet till Gba är F-Zero Maximum Velocity... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 För det fjärde är har sexy_girl konstig avatar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 För det fjärde är har sexy_girl konstig avatar.. För det femte hör detta inte hit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Och för det sjätte: Pokémon är enligt vissa barnspel, men det fins faktiskt (fler en man tror) vuxna som gillar det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Back to topic.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Jag håller med, Pokemon passar alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Sämsta spel:medal of honur underground till gba..De vanliga moh spelen är bra dock inte detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Jag börjar bli trött på alla dessa "Underground" spel... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 UNDERGROUND ERAN HAR BÖRJAT!! Back to topic.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg