ZötiZ_GriZen Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Hej! Jag har just köpt Harvest Moon och fattar inte hur man ska göra för o dejta tjejerna o ge hunden mat o så...kan någon snäll säga hur man gör? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Vilket Harvest moon, det fins hur många som helst. Om du menar AWL (A wonderful life) så har jag ingen kunskap om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Snake är hw:fomt freak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Ojj sry Menar AWL :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Snake är hw:fomt freak. Menar du HM:fomt???Isånafall är jag också ett sånt där freak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Hmm...asså var de inte ja som ställde en fråga? Så snackar ni om nåt annat...dålig stil tycker ja... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Ja, back on topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 vad är det för spel igentligen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Posta inte om du inte vet vilket spel det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 jag har inte postat något brev Snake! back to topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Men kan någon hjälpa mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 För att mata hunden så går du in i huset mittemot stallet. sen skriver du i notebooken att han ska köpa hundmat. sen med att dejta tjejer behöver jag osså hjälp med =| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg