box Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 är det någon som kommit hyfsat långt på ninja gaiden och skulle vilja hjälpa oss med andra banan :ph34r: när man kommit till hayabusa village så har vi hittat huvudet på statyn och satt fast den, så finns det en dörr men den spricka i som man ska andvända någon tung på, men vi kommer inte längre, kan någon förklara hur man ska göra! tack å hej / box å lubb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 jo är det någon som vet hur man dödar dom där snubbarna på hästarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 använd pilbågen och sen när gubben på hästen rammlar av så ta fram svärdet och döda han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 kom ihåg att röra dig OFTA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 okej. ska jag skjuta pilar mot hästen eller mot gubben? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 gubben ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 skjut på hästen/gubben med pilbågen sen ramlar han av och då ska du slå honom med svärde så mycket du kan KLART Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kräkits Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Skjut gubben på hästen oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 det räcker med att 1 eller 2 svarar. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 23 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 jag har provat det, men när man tar fram pilbågen så är det väldigt svårt att sikta, och röra sig. är det någon som har ett tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hopalia Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Mitt sätt att handskas med de där typerna är att: parera när gubben med spjut kommer ridande mot mig och sedan när han vänder sig om för att rida sin väg så brukar jag hugga mot hästen med svärdet. Gubbarna som skjuter pilar mot mig brukar jag vänta in och sedan när de har ryggen mot mig anfaller jag hästen. De som har spjut är farligare om man använder mitt sätt så man ska helst undanröja dem först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 men du behöver inte sikta trycka BARA på skjut knappen och rör INTE spakarna så skjuter han automatiskt mot dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg