GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 typ som att om det är 2:båda satsar 10 poäng och vinnaren vinner 20? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Kan man inte spela Yatzy mot varandra och så? Man borde fixa mer sällskaps-spel som man spelar tillsammans med någon. Tja, Det finns ju redan Skissa och Gissa men om du menar Yatzy på själva forumet så tror jag det inte skulle bli som många på det för om det inte e det på Chatten så skulle det nog inte komma så många på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Ett pokerspel då man kunde köra max 4 spelare och man satsar poäng hade varit coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag vet ett klasiskt spel inte diräckt roligt men jag tänkte på tetris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Tetris är jättekul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 tetris finns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Mastermind, Yatsy, poker eller andra spel kan ni satsa på.. Var finns tetris här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.