Slasktratt Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Jellyfish som moderator för att han är värd det. Annars skulle han inte vara det. Det är upp till Admin, och stå för din åsikt Bobby. Jellyfish's inlägg håller kvalité. Det var moteveringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag står för min åsikt! Annars hade jag stuckit för länge sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Jag står för min åsikt! Annars hade jag stuckit för länge sen. Din åsikt angående bush. Inte om att avsätta Jellyfish! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Samma svar både när det det gäller JF och Bush Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Jellyfish är grov, vafan är det med er, ni fattar inte hans stil, därför tycker ni inte om honom, jag tycker iallafall att han e G! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Hur många tror att den här tråden blir låst? (Inga svar, tack!) ;) Ta det via PM finns ingen anledning och ta det i en tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg