Urbans filt Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 JIPPPOP..SÅ TREVLIGT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 :o Nu har ja de...Spelade nyss :D Men när ja gick blev Freya lite ledsen...Jaja ja kommer ju tebax lite senare eller kanske i morron... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 vem är Freya? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Nån i ac... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 va heter era städer och gubbar?? Jag heter Felix(heter de på riktit) och bor i Zootzy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Min bästa vän i spelet är en lila katt vid namn Bob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 min är en gorilla vid namnet Louie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Det märkligaste med Bob är att det är en tjej. (vid namnet Bob :o ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Hmm...jag heter Vanja i spelet (som jag för irl också) O min ö heter Aniland :P Alla som bor där heter...Freya, Bluebear, Buzz, Olive, Hmm...dom andra kan ja inte komma på just nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Jag tror att det suger. Mesigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Det tyckte jag med, d v s när jag såg den första bilden någonsin (för några år sen). Men när jag läste om det i Super play längtade jag nästan ihjäl mig. Nu har jag köpt det, och ångrar mig inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Min bästa vän i spelet är en lila katt vid namn Bob. Jag älskar lila katter :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg