Offline Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 visst, om man hade en bättre lärare på Biologin och Kemin så kanske.. hon förklarar lika bra som ett spann skit! vår Fysiklärare är MYCKET bättre.. Citera
Arwen Undomiel Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 gissa vad för kul vi har gjort dissekerat bläckfisk.stekt dem, och käkat upp dom! på samma lektion! sex och samlevnad har man ju haft alla bara sitter och fnittrar dt blir liksom inte nån bra lektion Håller med. Det jag har lärt mig om sex och samlevnad har jag lärt mig genom tidningar och TV. Skolan är värdelös på sånt. Citera
shacti Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 jo precis man lär sig mer genom att se golden eye eller nån annan sån film än vad man gör i skolan Citera
Arwen Undomiel Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 jo precis man lär sig mer genom att se golden eye eller nån annan sån film än vad man gör i skolan Vet inte om jag håller med... Filmer som Golden Eye ger oftast en ganska orealistisk bild av sex. När jag skrev tidningar och TV syftade jag på KP (en barn- och ungdomstidning) och Bullen (ett ungdomsprogram som gick på TV när jag växte upp). Citera
shacti Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 bullen gick väl för nåt år sedan också eller va dt bara en repris? Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 no,tyska och matte skolans tråkigaste ämnen..... Citera
Gäst Spirtual Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 bullen gick väl för nåt år sedan också eller va dt bara en repris? Det var bara repris.Bullen gick någon gång på 90-talet. Citera
Arwen Undomiel Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 (Slither @ 26/09-2004 16:23:13) bullen gick väl för nåt år sedan också eller va dt bara en repris? Det var bara repris.Bullen gick någon gång på 90-talet. Bullen började sändas 1987, tror jag, och sen gick det i många år. Kommer inte ihåg när det slutade sändas. Förlåt att jag är off topic nu! :( Back to topic... Citera
shacti Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 no är askul speciellt att äta dt man nyss dissikerat :lol: (oaäker på stavning) Citera
Arwen Undomiel Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 no är askul speciellt att äta dt man nyss dissikerat :lol: (oaäker på stavning) Nja, jag dissekerade koöga i högstadiet och fårhjärta, fårlunga och fårstrupe i gymnasiet. Det hade inte jag velat äta... Citera
shacti Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 vi ksa dissekera koöga och grishjärta om nån månad sa vår no lärare hoppas vi inte behöver äta dt också :lol: Citera
Tikal Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 Dissekera? cool! de kommer inte vi å få göra förens typ i 7:an elle 8:an <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.