Pokemon_ Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (redigerat) hej jag har kollat på cerebi.net men jag förstår inte hur man får crobat vad ska man göra :blink: .och hur hittar man nosepass hur det nu stavas jag har letat över allt i grottan. snälla kan någon hjälpa mig. :cry: Redigerat 22 September 2004 av Pokemon_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Crobat: Maximal vänskap med en Golbat +1 level= Crobat Nosepass: Krossa stenar med Rock Smash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Krossar stenarna i Granite Cave! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (redigerat) Man kan få crobat av att byta med en kompis med nåt vänskaps item på golbat man får den i det där club huset i slateport kan också va i lilcoves club hus men du måste ha en pokemon älska dig på och prata med personen som står vid fönsteret, man kanske bara behöver lvl den en gång med vänskaps saken. Redigerat 22 September 2004 av xela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon_ Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 :cool: tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Ingen orsak :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 tack[url=http://www.runescape.com :kung: sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 tack[url=http://www.runescape.com :kung: sida Vad menar du... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 länken funkar inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Man kan få crobat av att byta med en kompis med nåt vänskaps item på golbat man får den i det där club huset i slateport kan också va i lilcoves club hus men du måste ha en pokemon älska dig på och prata med personen som står vid fönsteret, man kanske bara behöver lvl den en gång med vänskaps saken. var lämnar man brevet till steve kan inte hitta han i dewford town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) min crobat uveklades i lv 56 Redigerat 15 Mars 2005 av mr been Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Man kan få crobat av att byta med en kompis med nåt vänskaps item på golbat man får den i det där club huset i slateport kan också va i lilcoves club hus men du måste ha en pokemon älska dig på och prata med personen som står vid fönsteret, man kanske bara behöver lvl den en gång med vänskaps saken. Så är det inte,maximal vänskap e det,saken du snackar om e en TM så kallad Return.Och man byter inte en TM med Golbat för att den ska utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg