Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

hej jag har kollat på cerebi.net men jag förstår inte hur man får crobat vad ska man göra :blink: .och hur hittar man nosepass hur det nu stavas jag har letat över allt i grottan. snälla kan någon hjälpa mig. :cry:

Redigerat av Pokemon_
Skrivet (redigerat)

Man kan få crobat av att byta med en kompis med nåt vänskaps item på golbat man får den i det där club huset i slateport kan också va i lilcoves club hus men du måste ha en pokemon älska dig på och prata med personen som står vid fönsteret, man kanske bara behöver lvl den en gång med vänskaps saken.

Redigerat av xela
  • 1 månad senare...
Skrivet

Man kan få crobat av att byta med en kompis med nåt vänskaps item på golbat man får den i det där club huset i slateport kan också va i lilcoves club hus men du måste ha en pokemon älska dig på och prata med personen som står vid fönsteret, man kanske bara behöver lvl den en gång med vänskaps saken.

var lämnar man brevet till steve kan inte hitta han i dewford town
  • 4 månader senare...
Gäst Tomatketchup
Skrivet

Så är det inte,maximal vänskap e det,saken du snackar om e en TM så kallad Return.Och man byter inte en TM med Golbat för att den ska utvecklas.

• Skapa ny...