Draghguggwhor Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 DJ Shadow-Six days.<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Aldrig riktigt lyssnat på DJ Shadow, jag vet att Radiohead inspireras mycket av DJ Shadow, dock. Tips om några bra låtar? ont: Weezer - My Name Is Jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Aldrig riktigt lyssnat på DJ Shadow, jag vet att Radiohead inspireras mycket av DJ Shadow, dock. Tips om några bra låtar? ont: Weezer - My Name Is JonasSix Days, Midnight in a perfect world och bulding steam with a grain of salt är mina favoriter. OnT: DJ Shadow-Midnight in a perfect world. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Hellacopters - Im in the band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 (redigerat) - Redigerat 8 November 2018 av CrippLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Promoe - These Walls Dont Lie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 DJ Shadow-Organ Donor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Anal Cunt - Seth Putnam Is A Dead Gay Heart Attack Victim And I'm The New Lead Singer Of Anal Cunt If you like this song You're a fucking fag If you like this song You're a fucking fag If you like this song You're a fucking fag If you like this song You're a fucking fag If you like this song You're a fucking fag och sen... You're a fucking fag You love Anal Cunt You're a fucking fag You love Anal Cunt och... Anal Cunt fucking sucks Anal Cunt fucking sucks Anal Cunt fucking sucks Anal Cunt är epic trollz och så oförutsägbara. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 DJ Shadow - Right Thing Att Radiohead influeras av DJ Shadow märks klart och tydligt, speciellt när man kollar på Kid A/Amnesiac och TKOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Borknagar - The Beauty of Dead Cities Jag får rysningar i hela kroppen! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Eddie Meduza - Mera Brännvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 (redigerat) Apati - Likgiltigheternas Slutstation "Genom min likgiltighet från människorna har jag ställts utanför deras gemenskap Numera lever jag i en spökvärld; Insluten i mina drömmar och fantasier" Den delen är från Det sjunde inseglet, jag vet. Har saknat alla dessa DSBM-band, dags att lyssna lite mer på det igen! :D Redigerat 5 Juli 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.