zazaza Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Twisted Sister - The price Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 (redigerat) Är det någon här som ens bryr sig om vad andra lyssnar på? Förutom vänsterflummaren Joslol då. Redigerat 26 December 2012 av Guggo37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Är det någon här som ens bryr sig om vad andra lyssnar på? Förutom vänsterflummaren Joslol då.Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Beach House - On the Sea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Är det någon här som ens bryr sig om vad andra lyssnar på? Förutom vänsterflummaren Joslol då.Jag. Eddie Meduza - Ragga runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Nerd³ - Nerd³ Theme Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Eddie Vedder - Society Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Beach House - Other People Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Staffan Hellstrand – Elektriska gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Promoe - Mammas Gata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Staffan Hellstrand – Spår Min pappa ligger sjuk Inga nya spår i sanden En gång hoppade han tresteg Han var bäst i det här landet Nu ser han på min panna Men han känner knappt igen mig Jag vill ta honom i famnen Som han en gång gjort med mig Lyssna här nu pappa Jag har skruvat upp musiken Glöm alla galna röster Och den där jävla trafiken Det här är Mozarts 40:e Med dom brutna ackorden Han skrev den för nån annan Men det är du och jag som får den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Skitarg - Jag bryter nacken av din häst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.