Escain Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Polkadot Cadaver - Seagrave Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Kent - Bas riff Vad som än har gjort mig elak, feg Vad som än har hänt, är allt mitt fel Vad som än har gjort dig vänlig, ren Allting är försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Ebba Grön - Flyktsoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Kent - Thinner Och där faller ännu ett år spricker upp och försvinner men av dagarna som går ska jag fylla varje timme… speciellt och alldeles särskild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Submotion Orchestra - Fallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Pendulum - The Island - Pt II (Dusk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Dog Fashion Disco - Silent Film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 David Bowie - The Secret Life of Arabia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Tori Amos - Cloud On My Tongue Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Kent - När det blåser på månen Kostymen den skaver och jag har inte duschat idag är igår och idag ska jag sitta kvar Jag fuskade med mina svar Den svarta kostymen ska av Kostymen är inte jag Kostymen är inte jag är jag en Astronaut? är jag en Astronaut? är jag en Astronaut? är jag så ensam? Klänningen skaver och du den skyler knappt barmen Idag är igår och du ska ta mig härifrån nu när det blåser på månen ska du ta mig härifrån? nu när vi fyllt alla hålen nu när vi fyllt alla hål är jag en Astronaut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Joy Division - No Love Lost Through the wire screen, the eyes of those standing outside looked in at her as into the cage of some rare creature in a zoo. In the hand of one of the assistants she saw the same instrument which they had that morning inserted deep into her body. She shuddered instinctively. No life at all in the house of dolls. No love lost. No love lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Between the Buried and Me – Lay Your Ghosts to Rest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.