Megaklumpen Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Oasis-Wonderwall (Live in Wembley Stadium summer 2000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Crashdiet - Queen Obscene (demo) Haha. Jag gillar inte sånthär egentligen, jag har 'grymma gitarrlåtar'-damp idag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Mors Principium Est - Blood of Heroes (Megadeth cover) Jokinen: Pff, deras skiva var typ den tredje metal skivan jag köpte ju. _/ Då var jag verkligen nybörjare. ^__^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Meshuggah - Closed Eye Visuals -->> Extol - Inferno Draghon: ...nää men du..du räknas inte ;) Själv började man lugnt & sansat med CoF:Dusk & Her Embrace när man var i 12årsåldern. Inget över 8-9minuter! Ville ju inte ta mig vatten över huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 (redigerat) Saxat, [01:48:16] [Milkaeym00w] winamp » EuroCop - Inge Snell (RadioBus - Busringningar 24/7) :: 24 kbps/ Haha.. Redigerat 24 Oktober 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Dark Tranquillity Derivation TNB Jokinen: Joo jag räknas. :( Det var den bästa skivan jag köpt då. Fortfarande en av de bästa. Själv började man med CoF - Bitter suits to Succubi. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 DJ Spectre - Hard Clan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Monster Magnet - Slut Machine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Oasis-Don´t Look Back in Anger (Live in Wembley Stadium summer 2000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Enslavement of Beauty - The Venial Blur Draghon: Ahaa, där har vi det. Du började ju med en skiva av världshistoriens bästa BM-band :gitarr: Klart att du pallar mer än de andra då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Cradle Of Filth - Nymphetamine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Groove Coverage-Poision (Rasmus Remix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.