Dysfunction Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) Dimmu Borgir - Mourning Palace -------------------------------------- Rammstein - Zerstören :gitarr: //lite besviken på Rosenrot...trodde det skulle bli bättre än vad de blev... <_< // Redigerat 26 Oktober 2005 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ??? - Trip To Nowere Jävligt skön! Vet dock inte vem som gjort den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Cradle of Filth A Swansong for a Raven Jokinen: Hahaha, på så vis. Ja, kanske de du. Låter bra i mina öron, fast jag gillar Opeth mer än CoF för att vara ärlig. Stone Sour Black Heart - sattes på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag lyssnar på folk som slår på tangenterna, för att jag sitter i skolan och gör färdigt ett projekt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Tune Up!-Pera Pera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Nu satte jag på mp3:n. Och det får bli: Pantera - 5 Minutes Alone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 In Flames - Epsiode 666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basketfreak Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Akon - bananaz (belly dancer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Oasis-Don´t Look Back in Anger (Live in Wembley Stadium summer 2000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Asta Kask - Lasse Lasse Liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Blasterhead (Music Experience) - Killbots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Mayhem - Freezing Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.