Gäst Spirtual Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Vilket instument är lättast att lära sig spela? Elgitarr eller bas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 kanske el gitarr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 bas är lätt att lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle437 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 bas är nog lättast för de har bara 3 strängar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon delux Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 :blink: Jag är inte så bra på instrument men jag tror bas!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 bas är nog lättast för de har bara 3 strängar 4 är det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 bas är nog lättast för de har bara 3 strängar en bas har 4a strängar inte 3... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 och en elgitarr har väl fler då borde bas vara lättast attt lära sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (redigerat) Elgitar är lättast jag har testat bas det är asa svårt om man ska kompa! Redigerat 24 September 2004 av Agaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Bas e helt klart lättast (den har 4 strängar, förresten :P)! På elgitarr måste man lära sig ackord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Jag rockar på elgitarr.. Så jag tycker det e lättast.. iåförsig e det ju 6 strängar å på en bas e det ju 4 men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 så logiskt sett borde bas vara lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.