unreal Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 det står då det ¨¨¨¨¨undrar om du tror vi pratar om 1an dit damp barn ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Vad snackaru om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 jag snackar om tvåan DITT DAMP BRAN. men det finns ingen necron om du inte har det så kan du inte säga att det finns det eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 då har du nog inte spelat baldurs gate dark alliance2 för det finns visst en necromancer där om du titta så hittar du nog honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocek Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 är det nån som har vunnit fram dvärgen Drisit på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 okej så ni mena necromancern jag trodde ni mena nån som hette det och jocek han heter drizzt och är INGEN dvärg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocek Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 ok jag undra bara för jag har inte det min kompis sa att det va en dvärg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 nej det är en moonelf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Har bara ettan...ÄR det värt och skaffa tvåan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 jajajajajajajajaja HELT KLART Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Finns det inte 3an ? :huh: 2an verkar vara bätter än ettan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 antagligen necromancer man säger ju necron istället necro :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg