Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Har aldrig, kommer aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 0013, jo, jag ljuger. men det är min åsikt om Pokemon..Dyrt dasspapper. Har dem tvingat er att köpa eller bara för ni inte gillar ska inte hela världen hata fattar ni det :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Vi samlar på plastringar i olika färger som man byter med varann. Hahaha såna vi med först samlade tjejerna sen gav tjejerna till killarna såna och nåra killar sammlade jag fick en och gjorde en slangbela :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag samlar skrot ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 pengar för de mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 ingen i min skola samlar på någonting.... utom några som samlar på hål i tänderna och dålig andedräkt, riktiga godis grisar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 jag har bytt skola på min nys skola samlar vi inte på nått men på min förra skola samla typ alla på kulor!fast min nys skola ligger 25meter från min förra så jag har hört att de hat blivit kul förbud(kul förbud=alltså inte att vi inte får a roligt men dom får inte använda kulor för att de blev bråk om dom <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Tror nästan att jag är den enda i skolan som samlar på Dollfies. o_O; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 när jag gick i 4-7 så samlade jag på Magic kort men nu har jag inte så många längre bara en lek och jag vill börga med det igen men det är ingen där jag bor som spelar det (nästan ingen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gummi_gubbe Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 i min klass var det först pokemon från 1an till 3an.sen var det beyblade innan fyran.i fyran var det pokemon igen och nu i 5an är det ingenting.(tur) påtal om ingenting så har jag en ormkärrskolan stämpel i pannan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 ja samlade på pkmn kort hade typ 100 men det va boring ja sålde dom till en nörd i min klass å han gillar beyblade lol lol lol lolLOOOOOOOOLLL Å min storebror samla gogos när han va typ 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.