Gäst spiel_galn Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (redigerat) :angry: Det handlade inte om giftermål eller kärlek, denna tråden!! Har lust att låsa tråden. Redigerat 9 Oktober 2004 av spiel_galn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon delux Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 :bah: Jag tycker det är oki att ´vara ihop i den åldern!!! :P Ganska guligt!!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 typ... Han heter ... <_< Han kommer från Finland och håller på o skryter om att han har varit ihop me tjejer i usa... <_< förut frågade han chans på en tjej men misslyckades... o nu försöker han på 3 nya tjejer. :blink: tror att han e grym o cool hela tiden... :blink: själv är ja redan "Upptagen" :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 själv är ja redan "Upptagen" Lyckost ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 själv är ja redan "Upptagen" Lyckost ;) hehe... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (redigerat) tja jag har 3 tjejer som håller mig till rätta! det är jette jobbigt! deras namn är Isabelle, Hanna och Beata! de är hur jobbiga som hälst! När jag sitter i matsale så ska man ju ta sin första smarriga tugga av lite mat efter en jobbig dag i skolan så kommer de på rad och frågar -Hej vill du bjuda mig på pizza? eller så kan det bli - Får jag sjans på dig? eller så kan det låta såhär: - Hej kan vi va i dag? Svaren blir jämt och ständigt: NEJ! nej! eller nej. Redigerat 24 September 2004 av Zvamp_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 haha e dom fula då? jag e ju singel men man försöker ju... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (redigerat) jag håller på men en tjej nu...... I love her Redigerat 23 September 2004 av Pippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag är också i hop med en flicka :visslar: :visslar: ( :wub:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nermin_H Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Men hur gör man om man tycker om någon som é Jehovas Vittne :huh: ? Inte för jag gör det men har liksom alltid undrat... Eftersom dom har typ så stränga normer och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 jo gulligt är det att va det i den här åldern men de e svårt för i min klass finns de typ bara dumma idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 10 år och vara ihop, blir kanske inte sånt jätte seriöst förhållande. :P Har dock inte vart ihop med någon, bara en, fast ja gick i 5:an då och seriöst blev det inte eftersom det vara bara i 2 ellr 3 veckor. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.