nebbig Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 så romantiska ni är grabbar :lol: har aldrig varit kär lr ihop går i sjuan så väntar på dn "rätta" Mycket romantiska spammare som sagt...Nu får vi lite ordning i den här tråden tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 så romantiska ni är grabbar :lol: har aldrig varit kär lr ihop går i sjuan så väntar på dn "rätta" Men man kan ju ta en nästan-rätta så länge... Jag har sett min det rätta fasst vet inte var hon bor.. vet kanske henne förnamn :P men ta nån anann så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (0013 @ 27/09-2004 18:08:35) så romantiska ni är grabbar :lol: har aldrig varit kär lr ihop går i sjuan så väntar på dn "rätta" Men man kan ju ta en nästan-rätta så länge... Jag har sett min det rätta fasst vet inte var hon bor.. vet kanske henne förnamn :P men ta nån anann så länge jag har haft många jagande efter mig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (0013 @ 27/09-2004 18:08:35) så romantiska ni är grabbar :lol: har aldrig varit kär lr ihop går i sjuan så väntar på dn "rätta" Men man kan ju ta en nästan-rätta så länge... Jag har sett min det rätta fasst vet inte var hon bor.. vet kanske henne förnamn :P men ta nån anann så länge är det hon jag tror att de e? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Jepp min svenska lärare på 60 år...jag har nog sett er allt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (redigerat) Vem snackar du om, Karata? Redigerat 27 September 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Jag vill döööööööööö!!!!:evil: Det finns ingen meninng mitt värdelösa liv och när jag hade chansen att ställa saker till rätta så var jag så j*vla dum. Jag hittade den rätta men det funkade inte så jag kommer att dö....hahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 :blink: men åh bannemej tänk om jag aldrig hittar den rätta killen... får se nu... patrik, adrian, kevin, andreas, erik...alla är ju skitungar i min ålder :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Satsa på nåt äldre? <Host> :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Nää faktiskt så är det inte omöjligt att få en äldre kille/tjej... Men Karata: NÖÖÖÖÖJ(som Malin i min klass säger) det är inte hon! Z_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 nööj...säger hon så :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 kan man bli kär i nån man inte har träffat?! eller kan man bli kär i en kändis, tex. nån som blivit det nån gång?? :rolleyes: :wub: det har jag men vissa påstår ju att man inte kan det.. Ja det kan man faktiskt! Jag och min man träffades på Internet och vi hade chattat jättemycket innan vi träffades på riktigt. Det är egentligen ett ganska bra sätt att träffas för annars går man ju mest på utsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.