Slasktratt Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Palla. Snaark. Det finns en tjej i min klass som ser ut som en Vezuvio pizza med extra mycket oliver i skallen som är alldeles galen i mig. suck. hatar detta, lägger ner tjejerna och satsar på tv-spel istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 det där hade nog sårat henne..e hon ful eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 tv-spel är bra d krossar inte ens hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag skriver detta igen... C*****a :wub: fast hon gillar min bästa kompis :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag skriver detta igen... ******* :wub: fast hon gillar min bästa kompis :( Eller vi var, till vi bråka och han tog bort mig som SUB-GM på hans j*vla ragnarok server, sug min bonge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Kärlek? *Fnys* Det hade jag i 3 veckor. Sedan dumpade hon mig bara för att hon tyckte jag var för svartsjuk. Så nu springer väl hon omkring och flörtar med andra killar. Hon är bara 10 kvar tills hon får ett pris för att vara Sverigest Yngsta H*ra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 tv-spel är bra d krossar inte ens hjärta Helt rätt. den läggning kommer jag hålla ett bra tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 mobbad? :huh: vad e det du snackar om? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 att jag skiter i tjejer för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag skriver detta igen... ******* :wub: fast hon gillar min bästa kompis :( Eller vi var, till vi bråka och han tog bort mig som SUB-GM på hans j*vla ragnarok server, sug min bonge! claudia!!!haha avslöjad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 boys will be boys. kärlek är ju lite som en drog eller nåt, fast tja, då är det väll bättre att röka på då antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 haha jag gissade säkert rätt där.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.