Agaf Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag vill köpa xbox men jag kan inte bestämma mig mellan PSP och XBOX :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Köp Xbox Pga 1. det är bäst :D 2. Jag har hört att psp inte är den typen av konsoll man tar med sig och istället har i vardagsrumet och vad ska man med en bärbar konsoll till om man inte ska ta med sig den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Köp Xbox Pga 1. det är bäst :D 2. Jag har hört att psp inte är den typen av konsoll man tar med sig och istället har i vardagsrumet och vad ska man med en bärbar konsoll till om man inte ska ta med sig den Ne0, Sony har själva bekräftat de, inget rykte ;) personligen tycker jag att du ska köpa Nintendo DS om du vill ha en bärbar, eller köpa en xbox :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 aaa jag vet. aaa jag skulle oxå köpa en NDS istället för en PSP. fast jag föredrar stationära konsoller så jag skulle köpt en Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 XBOX för f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 ds ifall du vill ha bärbar annars så vet jag inte (tänkt säga gc men dt är ju fel forum) egentligen är dt dumt att göra "fråga vilken konsoll jag ska köpa" i nåt av konsoll forumen eftersom svaret bara blir dn konsoll forumet handlar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 håller med orca (även fast jag svarade Xbox) för att det är bättre att ta upp en sån här fråga i allmänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Okej men jag menade mest xbox! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 du ställde ju en öppen fråga om du ska köpa en Xbox eller en NDS hur kan du då mena Xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Inte NDS det var psp jag visste inte vilken tråd jag skulle lägga den i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 ok men nu vet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Mmm dom kan flytta den! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg