Gäst data-typen Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 mankan trimma moppar har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Jag har ingen. Ska inte skaffa heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Shark: Han kanske bara har en 2 liters tank? :P Ska inte skaffa ngn moppe heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jag böver inte en moppe en men jag har 4 st crossar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag har en Yamah fs1( ej trimat) och den är fin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 jag har en eu moped...... ska ta kortet imorgon........ en viking eco bike.....inte världen bästa men går bra som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Min gamle farfar i Grekland har en Motorcykel jag brukar hänga runt med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 tja har nån av er en moppe själv har jag en aprilia sr50 ditech den är as snygg :D Jag har en 01 Honda SFX. Den är snygg, stylad och trimmad. Den går i 90, jag har 70 kubik cylinder och efektrör och jag har dragit variator brickan. Hur fort går era och vad har ni gjort med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 har inte trimmat moppen. försäkringen gäller ju inte då..:rolleyes: o min cross går ju bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Kul o köra otrimmat ,det går ju snabbare o cykla! De e bara o köpa en blackbox o koppla in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 kan man säta en blackbox i en mopde ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Klart man kan ;)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.