Selene Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Eftersom att alla snackar om Gothic så vill jag veta om ni vet vad det är??? (Jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag vet bara att Nightwish är ett gothic-band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Om du inte vet vad Gothic är hur kan du då veta att Nightwish e ett sånt band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Om du inte vet vad Gothic är hur kan du då veta att Nightwish e ett sånt band? Eftersom det inte är metal så drog jag slutsatsen att de är ett gothic-band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Nightwish är gothmetal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Nightwish e sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Nightwish är gothmetal. Finns det nåt som heter gothmetal.Då har jag lärt mig nåt nytt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Nightwish e symphonisk metal inte Gothic, många säger att dom e de ibland som själva men dom sjunger inte om sex och det är kortfattat om vad gothiska låtar handlar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Goth är inte bara sex å sånt! Evanescence t.ex. är gothrock. Deppiga låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Drahgon har faktisk rätt!men nightwish e fjantar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Goth är inte bara sex å sånt! Evanescence t.ex. är gothrock. Deppiga låtar! Jag som trodde att Evanescence var death-metal, men jaja det är ju metal iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Evanaces är absolut inte Gothare!!!! och inte heller Deathmetal!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.