Gäst max99 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Nån mer än jag som läste på aftonbladet att bush har fått alzheimers(staving) och blivit dement. Hahaha ja det var ju just väntat. "Det var en ära för mig att skaka hand me den modige irakiske medborgaren som fått sin hand avhuggen av saddam hussein" "största delen av USA:s importvaror kommer från utlandet" nånsin tvivlat? :D vadå den handen som var avhuggen? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_bite Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jaha? Och? Okej, då kan väl dina föräldrar dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (Snake_bite @ 01/10-2004 23:17:06) jaha? Och? Okej, då kan väl dina föräldrar dö? ja om bush dödade dina föräldrar kanske du skulle förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Om man avrundar det nu så blir det 139! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) (Snake_bite @ 01/10-2004 23:17:06) jaha? Och? Okej, då kan väl dina föräldrar dö? Asså ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH........ <_< <_< <_<....... <_< Det var itne alls det jag snackade om.... Ni får ju hänga med..... <_< vad är det för fel på att förstöra länder om man är kristen då? Redigerat 2 Oktober 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (0013 @ 02/10-2004 12:13:43) (Snake_bite @ 01/10-2004 23:17:06) jaha? Och? Okej, då kan väl dina föräldrar dö? Asså ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH........ <_< <_< <_< ....... <_< Det var itne alls det jag snackade om.... Ni får ju hänga med..... <_< vad är det för fel på att förstöra länder om man är kristen då? Det är fel att förstöra/döda, det spelar ingen roll vilken religion eller folkslag man tillhör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 oh jäv*ar det var inte lite pengar det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 nu e den runt 138 miljarder!!!!!!!!!!! :(:(:(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 vafan Bush förkännar inte ens ett öre han har dödat runt tusen människor och fåt alla att svälta i alla länder.f*n jag tycker nåra av andra länderna t.ex Sverige ska anfalla Amerika så det blir ett slut.alla länder borde anfalla Bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 spelar ingen roll vilken religon man har även om man är kristen kan man väl inte anfalla länder alla människor har rätt att leva i denna värld.jag är själv muslim men jag är inte emot Kristna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.