Dream Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 varning för ett spel som heter platypus spela man det så skickar spelet en program till dig som gör att intenet inte funkar som ett virus men virus skydd funkar inte spelet finns i miniclip. ps:hoppas ni inte är dumma och strunta i min varning :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (redigerat) men hur kunde du gå in i forumet om du inte hade internet jag tror att du bara ville få poäng Redigerat 25 September 2004 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 ¨du är kaxigt du man gå in i felsäkert läge och gå in i lägg till ta bort det går annars inte den är skyddad den programen. och om jag ville ha poäng så kunde jag då lägga den i pc efetresom det hör med data att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 skulle inte tro att det här var till för att få poäng. Godkände du nån popup eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 varning för ett spel som heter platypus spela man det så skickar spelet en program till dig som gör att intenet inte funkar som ett virus men virus skydd funkar inte spelet finns i miniclip. ps:hoppas ni inte är dumma och strunta i min varning :unsure: Jag e tacksam! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 tack för att du tror mig nej det stå lita på det så trycker man nej så skickar programen in i dataorn trycker man ja så kan man spela det men det kommer en program som skickas genom att spela det så tryck inte på det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 jag har sett nån testa det spelet och han tryckte på nej fast han kunde gå in på internet igen det är din 0,1 gb's hård disks dator som man inte kunde gå in på internet med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 det där tar jag som att du reta mig o,1gb dator använder väl bara du stackare köp dig en ny du kan komma till min hus och tigga. vilken fräckhet. man kan väl inte sjunka på en sån nivå . jaja men det finns andra spel man kan spela så det var då bara det jag vill ju inte att nån få panik och kalla på en data expert och för det kostar det ni kan anser att jag är ute efeter poäng men jag är bara glad om ingen har fått problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) jag har sett nån testa det spelet och han tryckte på nej fast han kunde gå in på internet igen det är din 0,1 gb's hård disks dator som man inte kunde gå in på internet med Skärp dig! Man kan inte reta nån för att han/hon har fått ett virus :angry: Redigerat 26 September 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Man får inte ens poäng i dethär ämnet så skärp dej Spiderman2! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 ööööhhhhh jag har spelat det flera gånger men jag får inget virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 ööööhhhhh jag har spelat det flera gånger men jag får inget virus exakt där ser du 0,1gb's dator gubben :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.