vincent_spider Skrivet 30 September 2004 Rapport Skrivet 30 September 2004 Allihopa Ni Borde Va Tacksamma Eftersom Ruffy Ger en Varning, Fast Ni Bara Gnäller i mot HoNom ? Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 Tja Alltså Ruffy Din Dator Kanske Fick Virus nån Annars Stans??? exakt så det är en onödig tråd :gitarr: Citera
Gäst Beldur Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 jag tycker spelet är jätte kul vincent_spider jag hade spelat det före han gjorde den här tråden och jag hade inte fått något virus men jag klagade inte på honom jag sa bara att jag inte hade fått ett virus men jag tycker att spierman2 var rätt så dum mot ruffy Citera
Dream Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 jag skriver tack för att de som tror att jag inte skapa en tråd för poäng och detta är det sista gång jag skriver det det är inte ett virus Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 exakt det är ett program som går att tabort så om det skulle komma till nån så är det bara att tabort det eller??? ......väl ingen fara? Citera
Gäst data-typen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 miniclip är ju grtis jag fick det där som vi kallar virus och jag tabort det och det gick alla grtisprogram är inte att lita på Citera
Dream Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 miniclip är ju grtis jag fick det där som vi kallar virus och jag tabort det och det gick alla grtisprogram är inte att lita på ok här har vi en som lyssnar man vet ju inte att det är en program ni säger att det är viruus ju men det är fel Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.