Hoppa till innehåll

Nån Som Är

Rekommendera inlägg

• Svar 125
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

(toxic avenger @ 28/09-2004 21:12:26)

Dawn of the Dead är en mycket bra skräckfilm också. Se den!

ja f*n den är kung.snart släpps boxen med 3 olika versioner + en till dvd skiva med en dokumentär från filmen som kom 1979... ;)

men dawn'04 var dålig....

Det var versionen från i år jag pratade om. Den är ju grym! Fick mycket bra kritik också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni sett den där när dom springer runt i skogen med en kamera? Blair witch project tror jag den heter. Den var rätt creepy!

Typ tråkigaste filmen jag har sett. Hela filmen går ut på att de antingen går runt i skogen och är vilse och bråkar med varandra, eller så är det natt och kolmörkt och man hör bara en skrämd röst som säger: "What was that?!"

Aaaaaah, förlåt för dubbelpost! Big mistake från min sida! Brukar inte hända... :( . Men jag vet inte hur man citerar två inlägg i samma inlägg! Kan nån berätta det?

Redigerat av Arwen Undomiel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst toxic avenger

vilse i skogen av markolioo skulle nog passa bra som soundtrack till blair witch projekt. :lol:

jaja red hon kanske ramlade 15 meter men det är ju bara en film och allt kan hända i en film ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...