Jhonen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Har ni sett den där när dom springer runt i skogen med en kamera? Blair witch project tror jag den heter. Den var rätt creepy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Har ni sett den där när dom springer runt i skogen med en kamera? Blair witch project tror jag den heter. Den var rätt creepy! och rätt tråkig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ja men ändo dom står på samma kattegori och jag räknar dom också,men snart har jag laddat ner massor av skräck film ungefär typ 75 filmer?det har jag... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Blair Witch 2 är rätt bra... mer psykisk en ''spluttig'' eller vad man ska kalla det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Nån som har sett Halloween ressuaction??Rätt dålig Luori Strode dör... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Nån som har sett Halloween ressuaction??Rätt dålig Luori Strode dör... :cry: hon kanske inte dog ;) hon vart ju bara knivhuggen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (toxic avenger @ 30/09-2004 21:29:00) Nån som har sett Halloween ressuaction??Rätt dålig Luori Strode dör... :cry: hon kanske inte dog ;) hon vart ju bara knivhuggen ;) Och ramlade ner 15 meter. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (toxic avenger @ 28/09-2004 21:12:26) Dawn of the Dead är en mycket bra skräckfilm också. Se den! ja f*n den är kung.snart släpps boxen med 3 olika versioner + en till dvd skiva med en dokumentär från filmen som kom 1979... ;) men dawn'04 var dålig.... Det var versionen från i år jag pratade om. Den är ju grym! Fick mycket bra kritik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) Har ni sett den där när dom springer runt i skogen med en kamera? Blair witch project tror jag den heter. Den var rätt creepy!Typ tråkigaste filmen jag har sett. Hela filmen går ut på att de antingen går runt i skogen och är vilse och bråkar med varandra, eller så är det natt och kolmörkt och man hör bara en skrämd röst som säger: "What was that?!" Aaaaaah, förlåt för dubbelpost! Big mistake från min sida! Brukar inte hända... :( . Men jag vet inte hur man citerar två inlägg i samma inlägg! Kan nån berätta det? Redigerat 1 Oktober 2004 av Arwen Undomiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 startreck är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 vilse i skogen av markolioo skulle nog passa bra som soundtrack till blair witch projekt. :lol: jaja red hon kanske ramlade 15 meter men det är ju bara en film och allt kan hända i en film ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) Vet jag väll!Detör dn första regeln man lär sig som skräck films tittare. Redigerat 1 Oktober 2004 av red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.