Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)
(toxic avenger @ 03/10-2004 19:22:22)

Hur I h*lvete orkar man göra 8 likadana filmer me samma j*vla handling?! *Wtf*

Fredagen den 13: e e nog den sämsta skräck serien nånsin..Ta inte illa upp, men det är sant.

nej f*n det har ju inte bara kommit 8 delar det var bara från ett film företag.sen köpte new line rättigheterna och new line gjorde del 9-jason x + freddy vs jason..

fredagen den 13e e lugnt än av dom bästa film serien som finns!

Nej dom har gjort 10 delar eller 11 om man räknar med Freddy vs. Jason du kanske inte har settt Jason x Redigerat av red
  • Svar 125
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst toxic avenger
Skrivet
(red @ 03/10-2004 22:05:08)
(toxic avenger @ 03/10-2004 19:22:22)

Hur I h*lvete orkar man göra 8 likadana filmer me samma j*vla handling?! *Wtf*

Fredagen den 13: e e nog den sämsta skräck serien nånsin..Ta inte illa upp, men det är sant.

nej f*n det har ju inte bara kommit 8 delar det var bara från ett film företag.sen köpte new line rättigheterna och new line gjorde del 9-jason x + freddy vs jason..

fredagen den 13e e lugnt än av dom bästa film serien som finns!

Nej dom har gjort 10 delar eller 11 om man räknar med Freddy vs. Jason du kanske inte har settt Jason x

läs vad jag skriver! del 9 - jason X!(JASON X = 10)och isåfall så är freddy vs jason terror på elm street 8!!!man kan inte räkna dom som 11 filmer det är 10 st filmer som har släppts och en film där dom tog jason och freddy från en annan serie!kom inte och säg att jag inte har sätt alla fredagen den 13e
Gäst toxic avenger
Skrivet

Jason X suger mer än Freddy vs. Jason...Wow Jason in space, killing people...As Usual!

faktist så är det inte så Usual...för jason x är enda han är i rymden...om han skulle var a i skogen skulle det vara as Usual... ;) :P
Gäst toxic avenger
Skrivet

Läs igen..Han dödar folk som vanligt.. :P

jaha......men han är ju inte i skogen as usual...
Gäst toxic avenger
Skrivet

Nee, men det är inte poängen!...D går ju inte att snacka me dej ju. :P

vafan säger du!? :angry:
Skrivet
(toxic avenger @ 05/10-2004 20:17:55)

Nee, men det är inte poängen!...D går ju inte att snacka me dej ju. :P

vafan säger du!? :angry:

Han dödar folk som vanligt! Rymd filmen förstörde det vanliga i filmen, d.v.s. skogen. Men bara halva då, eftersom han fortfarande dödar folk. Och en dödar nästan en robot, cyborg me andra ord.

Fattar du nu då?!

Gäst Cuddles
Skrivet

Jag ÄLSKAR skräckisar... min favvo e signs.... starkt rekomenderad

ni gör ju gratis reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...