Thunder Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Hur andvänder man det? Beskrivning tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Det finns många sätt att använda Photoshop på. Först och främst tycker jag att du ska lära dig alla verktyg, lära känna panelerna. Sen kan du kolla in Good-Tutorials för engelska guider till att göra snygga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Jag kan inte engelska så bra! Men kan inte du förklara hur man gör en bild och sedan text på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 har själv aldrig fattat hur man gör coola effekter :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Jag kan inte få texten röd nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 markera texten sen ctrl+u!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 hur gör man bilder i olika färger ? . jag menar tillexempel om jag hittar en rosa mew bild och vill att den ska bli blå , hur gör jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
earplug Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Om ni tycker Photoshop är svårt kan man testa Paint 7.0 eller 8.0 Jag har Photoshop men brukar aldrig använda det, kör istället på Paint 7.0 vilket jag tycker är minst lika bra att göra bilder med. Testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hur skuggar man på photoshop ? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Läs en tutorial. Det borde väl finnas en svensk med? För att göra en bild blå från röd... Ta fram bilden. Välj pensel. Uppe där man kan välja verktyg skadu hitta och dra ner några alternativ... Välf "färg". Ligger längst ner. Sen tar du färgen vit eller ljusgrå. Täck hela bilden. Sen tar du vilken färg du vill. Te x blå. Måla över. Försök hitta en tutorial eller lär er själva. Det är inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Oki , tack för hjälpen , men var hittar man tutorial och vilken är Photoshops hemsida ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Skulle vilja prova pint 8.0 men var kan man ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.