「ケイーサマ」 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 (redigerat) Jao, den har både action och komedi inslag i sig, så den är väll okej o.o;; (Säg bara till om du vill ha mer information >_<; ) Redigerat 18 Oktober 2004 av Natsuo Sakatawa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 :meddum: ( vi e polare och båda e dumma :P ) jag har bara sett det mesta av neon genesis evangelion och hela Ragnarok the Animation.... men när jag fixar en ny hård disk ska jag ladda ner fler t.ex. elfen lied Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Ska köpa hela Hellsing boxen i sience fictions bokhandel. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Hehe Jag har bara några få filmer o.o;; Ghost in the Shell, Slayers Return, Cowboy Bepop och Boogiepop Phantom o.o; Sedan några andra mindre x_x; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Anime och manga e för småbarn! BOMBA JAPANSK MEDIA! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Du tar det hela fel. Manga och Anime är till alla åldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Mmm... Det finns ju hentai t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Du tar det hela fel. Manga och Anime är till alla åldrar. Inte alls det finns mycket våld blod och svordom i anime och manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Där tar du fel. Det är som att jag skulle säga: Böcker är bara människor som flyger till rymden och annat sånt där universum skit. FEL! Det finns HUR MYCKET SOM HELST när det gäller manga och anime. Du måste bara leta lite här och där. Sök gärna på google så kan du hitta MASSOR av animeer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Anime och manga e för småbarn! BOMBA JAPANSK MEDIA! :kung:*pekar på sin avatar* Den bilden är från en anime som heter Elfen Lied...och tack vare att den är så blodig, så har den en åldersgräns på 18 år och den är också inne i "Thriller" kategorin >_>;;; Men tack vare att du säger så, så har du väll bara sett på Pokemon/Digimon och andra som är menade för yngre o.o;; Erm... Lite bilder från Elfen Lied >.> (ocensurerade) Redigerat 23 Oktober 2004 av Natsuo Sakatawa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Men här i sverige överdriver dem åldersgränser Dragonball Z episoderna i Webbhallen har åldersgräns för 15 år :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Då undrar jag vad Elfen Lied skulle ha för åldersgräns.. >_> 30 år? >.>; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.