Pokemon_ Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 tjaaaa jag har ett problem. jag har mystery event men jag fårstår inte vad man anvender den till. det går inte ens att göra det med en kompis det står att linkningen har blivit bruten :huh: och jag vet inte ens vad den gör snälla kan någon hjälpa mig :cry: hur man anvender den ??????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 din kompis kanske inte har mystery event!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon_ Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Jo han har mytery event <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon_ Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 hur gör man i så fall :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 link kabeln sitter kanske löst?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon_ Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jag tor inte det för att vi har testat 3 st linkablar men kan du bara berätta var den gör......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Är linkkablan en gamal linkkabel för man kan inte använda game boy kablar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Om det är ett sp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Vadå "ett sp"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 asså, det är inte lika dant som på gbc...Ni måste ha en e-reader eller ett e-card för att det skall funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg