Manga Master Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) Jag vet att det är många som har blivit intresserade av YGO. Därför har jag frågat Admin om det var ok att posta sidan som man kunde ladda ner programet för att köra online på. Och gissa vad?! Jag fick!! För att ladda ner det så går ni in här: HÄR Ni ska ladda ner: YVD 8.5b Installer New: 9-12-04 Latest Yugioh virtual desktop version, features fully functional auto update and new extensive features. This is the FULL Version. If you have never downloaded YVD before, download this. 3.01Mb Download Jag har även tänkt skapa en turnering för er som vill vara med ;) Finns 8:a platser! Så anmäl er fort! Ni som inte kan spela får lära sig genom mig eller andra kunniga spelare! Har ni några frågor om programet så kan ni fråga mig! 1. Manga Master 2. Metal_Sonic 3. Nermin_H 4. 5. 6. 7. 8. Redigerat 28 September 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Hur ska man ladda ner det jag hittar det inte!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Vad sk man göra? Jag är med om jag får reda på vad det är för något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nermin_H Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Count me in, bro! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Man möter varandra i Yu-Gi-Oh kort spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 jag är med men vet inte hur man spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 vad gör man på det och är det som i filmarna ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Nej, avsnitten använder ibland kort som inte finns och så är det andra regler i avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (redigerat) lol vad dåligt :P :D :lol: Redigerat 28 September 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nermin_H Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Korten som används i avsnitten finns! Bara under andra namn och bilder! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Inte alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.