ullbergan Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 han kanske glömde och en liten ramsa nisse nasse nisse nasse lajban hehe dålig va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag kan en som min kompis kom på...tänd ett ljus och låt det brinna låt bara hockeyn försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner, Rektorn skriker hämta vatten, barnen Bara hämtar mer bensin, mitt i röken sitter fröken käkar pigelin och driker vin stackars fröken dog i röken lalallalalalaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag vet en: Tänd Filip o låt han brinna! låt aldrig Andreas hinna.. tänd Filip för ondskan! :D . Kom på den av: Tänd ett ljus o låt det brinna... Vem är Filip? Vem är Andreas? Precisera dig lite mer, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Vi spränger ett hus i advent, Det mördar den som inne är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 visste ni att jultomten kommer på hjul :lol: Den var bra kom på en historia: Ett barn: Viste ni att tomten kom på hjul? Ett annat barn: Nä jag trodde han kom på släde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Hej tomtegubbar snatta droger, men låt godiset vara. En liten tid, vi snatta hära, vi tog så mycket vi kunde bära. Hej tomtegubbar sniffa upp de, o fy f*n, dom vart höga. Usel va? Kom på den nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!,fröken gråter mera och mera recktorn bara jublar mer och mer!,barnen bara hämtar bensin och rectorn skrattar ihjäl sig!,hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!!!,den kom jag på på ca 20sec!!!!,jag tycker det är synd att det inte hännt!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag vet en: Tänd Filip o låt han brinna! låt aldrig Andreas hinna.. tänd Filip för ondskan! :D . Kom på den av: Tänd ett ljus o låt det brinna... Vem är Filip? Vem är Andreas? Precisera dig lite mer, tack! Jag tror han menar de i filmen "Ondskan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!,fröken gråter mera och mera recktorn bara jublar mer och mer!,barnen bara hämtar bensin och rectorn skrattar ihjäl sig!,hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!!!,den kom jag på på ca 20sec!!!!,jag tycker det är synd att det inte hännt!!!!!!!!!!!! Det tycker du inte när du måste gå längre till den närmaste skolan (dutrode väll inte att man slapp skolan bara för att en skola brinner ner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!,fröken gråter mera och mera recktorn bara jublar mer och mer!,barnen bara hämtar bensin och rectorn skrattar ihjäl sig!,hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!!!,den kom jag på på ca 20sec!!!!,jag tycker det är synd att det inte hännt!!!!!!!!!!!! Det tycker du inte när du måste gå längre till den närmaste skolan (dutrode väll inte att man slapp skolan bara för att en skola brinner ner) men han/hon som bestemt att man måste bli mobbad (gå i skola) i 9 år + 1 år i förskoleklass om man nu har det på sin skola..lixom om han/hon vore mig skulle hon ändra på lagen..för jag har visit mobbad i 3 år!!!!!,då fattar du att jag önskar att det händer alla skolor men tebax te ämnet,jag vet hur man ska säga istället för god jul och gott nytt år!,glad påst och trevlig midsommar :lol: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link02 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Hej tomte gubbar lagar maten sen tar de tomten i asen ta upp gevär och skjut den där figuren med röda kläder här PANG sa det! nu är tomten rödare än vad han var förut den var väl ganska bra. Här är en till: Santa lucia sjänk mig en tia tian var rutten dra mig i tutten här är fler fast inte julsånger utan bamse Bamse tramse springer över ängen kåpist snattrar huvet flyger av armar tarmar ligger där och ruttnar sen så finns det ingen bamse mer Bamse tramse springer över fältet bazooka skjuter allting sprängdes bort aska paska ligger där och brinner sen så finns det inget slagfällt mer Bamse tramse springer över ängen fåren kommer i en väldig fart alla fåren sliter av han huvet sen så finns det ingen bamse mer Roliga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.