Lon Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 har sett håkan bråkan de va väll sådär 8) sen kollade jag lite på aftonbladet och såg detta: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,403367,00.html stackars håkan :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Varför stackars håkan 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Varför stackars håkan 8) njaa vet int men typ han kanske blir mobbad :roll: asså snubben som spelar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolmaster Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 det är konstigt att nån skulle anmäla det det står ju i manus http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,403367,00.html :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 det är konstigt att nån skulle anmäla det det står ju i manus http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,403367,00.html :roll: exakt! värför klaga? eller förresten det är ju 3:åringar som kollar påt´ då kanske deras föräldrar blir lite förbannade om dom började göra lika dant på deras lärare och sen säger dom:ja men vi har lärt os från "håkan bråkan" :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Varför stackars håkan 8) njaa vet int men typ han kanske blir mobbad :roll: asså snubben som spelar :D Jo men jag menar inte de;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Det ÄR ju sexistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 nej det tycker inte jag. det var ju kul för baraner *tycker lilla jag* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jo, jag skratta åt det för att de var så himla URUSELT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jo, jag skratta åt det för att de var så himla URUSELT. Det kan jag hålla med dig om, helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jo, jag skratta åt det för att de var så himla URUSELT. Det kan jag hålla med dig om, helt sjukt! japp en riktigt DÅLIG kalender! den bästa va "mysteriet på greveholm"! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag tycker att den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.