Hoppa till innehåll

Min Lill...


diablofire

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

inte för att vara dum mot er men ni låter som rena åldersgräns nördarna jag menar 10 åringen kan ju lika gärna vara snäll och inte döda nån desutom så tror jag inte barnet skulle springa ut med motorsåg och börja skära av folk deras kropps delar sånt gör de ju bara i usa :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte bara för att man inte ska göra som i spelet det är oxå för att dom gör olämpliga saker i spelet som inte är lämpliga för barn. Tex i GTA så kan man ju f*n ta med sig h*rer i bilen.

ps du tycker alltså inte att det är lika viktigt att barn i usa har det bra som barn i sverige?

Redigerat av Ne0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att spela sånt är faktiskt upp till föräldrern, tycker jag då. Fast jag rekommenderar inte GTA när man är under 9, 9 gränsen!!!, 10 faktiskt "okej", 11 Lagom...

Själv är jag 12, CS kan jag faktiskt inte säga nåt om, jag började spela när jag var 8 och slutade sen börja jag igen när jag fick CS:CZ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att spela sånt är faktiskt upp till föräldrern, tycker jag då. Fast jag rekommenderar inte GTA när man är under 9, 9 gränsen!!!, 10 faktiskt "okej", 11 Lagom...

Själv är jag 12, CS kan jag faktiskt inte säga nåt om, jag började spela när jag var 8 och slutade sen börja jag igen när jag fick CS:CZ.

Jag håller med Kite om en sak det är upp till föreldarna men jag tycker fortfarnade att GTA inte bör köras av 10 åringar. Jag tror inte att dom flesta föreldrarna skulle vilja att sin 10 åriga barn kör ett spel som GTA eller Postal
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...