Gäst Xray Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 LOL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Jag vet en tjej som heter Nelly hon är typ 3-4 år och älskar att köra CS och Postal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Vem bryr sig ?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 det e ju normalt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 mhm jätte :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 kör hon postal!?!?! Jag tycker att föreldrarna ska ha bättre koll på sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Halo_master sluta spamma så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 inte för att vara dum mot er men ni låter som rena åldersgräns nördarna jag menar 10 åringen kan ju lika gärna vara snäll och inte döda nån desutom så tror jag inte barnet skulle springa ut med motorsåg och börja skära av folk deras kropps delar sånt gör de ju bara i usa :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) Men det är inte bara för att man inte ska göra som i spelet det är oxå för att dom gör olämpliga saker i spelet som inte är lämpliga för barn. Tex i GTA så kan man ju f*n ta med sig h*rer i bilen. ps du tycker alltså inte att det är lika viktigt att barn i usa har det bra som barn i sverige? Redigerat 29 September 2004 av Ne0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Att spela sånt är faktiskt upp till föräldrern, tycker jag då. Fast jag rekommenderar inte GTA när man är under 9, 9 gränsen!!!, 10 faktiskt "okej", 11 Lagom... Själv är jag 12, CS kan jag faktiskt inte säga nåt om, jag började spela när jag var 8 och slutade sen börja jag igen när jag fick CS:CZ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Ett skjutar spel som pasar för en 10 åring är faktiskt HALO.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Att spela sånt är faktiskt upp till föräldrern, tycker jag då. Fast jag rekommenderar inte GTA när man är under 9, 9 gränsen!!!, 10 faktiskt "okej", 11 Lagom... Själv är jag 12, CS kan jag faktiskt inte säga nåt om, jag började spela när jag var 8 och slutade sen börja jag igen när jag fick CS:CZ. Jag håller med Kite om en sak det är upp till föreldarna men jag tycker fortfarnade att GTA inte bör köras av 10 åringar. Jag tror inte att dom flesta föreldrarna skulle vilja att sin 10 åriga barn kör ett spel som GTA eller Postal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg