NosH Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 nån som har composite klubbor jag har ett TPS skaft och ett KOHO blad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (redigerat) Nepp det har jag inte.Men min kompis har en som kostade 2000kr- Redigerat 30 September 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 ok men är det nån som har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag har en Easton Typhoon kostade 900 spänn med ett easton Blad! Vinkel JR.Yzerman Fast första bladet jag hade var ett tac blad tror jag ska köpa en till Easton Typhoon som reserv! PS. dom e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 får du till bra slagskott jag äger alla i mitt lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Du skulle sett mig i toppform då skulle du inte vilja möta mig jag hadde full inställning på att göra mål jag trampa Gärnet mot dom mål jag kom en mot en med deras back Åkte ikapp han kom före han han fälde mig men jag gled isen i full fartmålisen va på en sidA för att ta den och målet va öppet på en sida jag drog ut klubbandrog Petade in den Det va ett av mina snyggaste mål!!! :kung: Förseten vilket lag spelar du i knuckles Och en sak till är du 94:a??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Och en sak till är du 94:a??? Jag trodde att du va äldre :huh: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Nej jag e inte äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jag spelar med en Nike Quest Apollo Senior. är den bästa jag haft....och jag har spelat i 14 år så...:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocek Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 jag är den bästa 91 i hockey i stockholm knäck det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 jag är den bästa 91 i hockey i stockholm knäck det Den dan.. <_< Om det är sant:Spelar du i flemingsberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Du skulle sett mig i toppform då skulle du inte vilja möta mig jag hadde full inställning på att göra mål jag trampa Gärnet mot dom mål jag kom en mot en med deras back Åkte ikapp han kom före han han fälde mig men jag gled isen i full fartmålisen va på en sidA för att ta den och målet va öppet på en sida jag drog ut klubbandrog Petade in den Det va ett av mina snyggaste mål!!! :kung: Förseten vilket lag spelar du i knuckles Och en sak till är du 94:a??? nee jag är inte 94:a jag är älldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.