Manga Master Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Du har rätt men även fel. Varför spammar folk? För att få mer poäng och att inläggs räknaren ska öka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 nee. De tär ju skit kul när alla får damp på en :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 0013, jag syftade inte på någon när jag startade tråden, men jag har nog märkt att du ofta är framme med onödiga kommentarer....men tråden startades i allmänhet, inte emot någon speciell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag säger bara detta, det går inte få bort alla spammare, det är endast ettt fåtal som inte spammar, så om man skulla ta bart alla spammare så skulle knappt halva fuska.se finnas kvar, och det borde dem flesta här fatta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 0013, jag syftade inte på någon när jag startade tråden, men jag har nog märkt att du ofta är framme med onödiga kommentarer....men tråden startades i allmänhet, inte emot någon speciell jaha men alla andra använder iaf mig som en grejs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 vad är spammare???är det sånna som skriver om saker länge(tx.l en sak som en annan har skrivit)eller????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Spam är bara skit inlägg, som är helt onödiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 okej,honey monster skriver mycket spam.vart medlem idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 man får aldrig slut på spammare det finns många människor i världen.data-typen om du inte vill ha varningar lyd regler.tror du admin har gjort det här bara för pladder han vill ha ordning på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Snälla bråka bara inte, det kommer en massa flashbacks om bråket (she-o-rene) och fusisterna... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Spam är mass utskick av helt onödiga saker t.ex.: askfgsdkgbvakJFBkajf aFBCacsflbsfjbasRGA4375R ALDFHAkj Jani fatatr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ja det är det och det är jobbigt med spam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg