Gäst 0012 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Ta bort Inlägg räknaren Plus Poäng.därför att det förekommer mycket spam t.ex om nån har 49 inlägg och vill komma på att få ihop 50 så det blir prao då brukar dem skriva är Halo bra t.ex sen står det 50,onde inlägg.samma sak med poäng plus att poäng räknaren är hög.Bort med poäng och rank därför att det är inte en Poäng eller rank forum utan ett spel fuska forum och övrigt o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Det bästa hade vart att ta bort en mängd inlägg för varje varning håller inte riktigt med..om dom tar bort inlägg, så kommer dom att spamma mer för att få igen allt!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Inte om det är 4000 inlägg man blir av med och bara har 2000... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Floodcontroll är det sämsta medlet som finns mot spammare, det förstör ju mot "hyfsat" folk också. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Detta är ju väldigt diskutervart men ändå det har kommit upp en massa likadana trådar så detta är väll igentligen lika onödigt att skriva? Aja men jag förstår dig det är mycket spam men ändå "Dom har inte försvunnit och kommer tydligen inte göra det heller (spammare)" för ju fler medlmar desto fler spammare kommer det. Det är bara att inse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Bra skrivet... Som sagt, gör det extremt mkt lättare att få en varning så blir det nog bättre här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 trevligt att alla tar mig som Exempel... Varför? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 trevligt att alla tar mig som Exempel... Varför? :angry: ehhh? ingen här har tagit dig som exempel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 aaaah!själv så är jag ingen spammare lr är jag? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Jag är oxå för att vi tar bort inläggs räknaren för jag börjar tröttna på allt spam och det är i full gång i mitt kära Xbox forum :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Ta inte bort inläggsräknaren, ta bort rankerna.. http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=215&hl= http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=241&hl= K3nG4 och Scraw, Spambusters.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 det där kallas Hota om man bara spammar för att få tillbaka det då kännar dem att dem blir bannade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg