Hoppa till innehåll

Funderar På Att Köpa...

Magdis

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

var ja dig skulle ja inte köpa gc för zelda spelens skull de är lite onödigt det finns bara 1 och det är wind waker....och collectors edition med oracaina of time och master quest (master quest är zelda oracaina of time men bara lite svårare)...men de kommer 2 till då kan du ju köpa gc när de har kommit så har du 3 spel och klara :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var ja dig skulle ja inte köpa gc för zelda spelens skull de är lite onödigt det finns bara 1 och det är wind waker....och collectors edition med oracaina of time och master quest (master quest är zelda oracaina of time men bara lite svårare)...men de kommer 2 till då kan du ju köpa gc när de har kommit så har du 3 spel och klara :D

Collectors Edition innehåller INTE master quest...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan säga att Metroid prime är lite som zelda, bara att det inte finns folk att prata med och så. men att man ska klara bossar och gå i massa grottor och hitta uppgraderingar är det ju iallafall. Fast det är pang pang och inte som zelda så kanske du inte ska skaffa jag vet inte.

De zelda spel som finns till gc nu (eller samhör med zelda)

* The legend of zelda: the wind waker

* Collectors edition: Demo till tww, ocarina of time, majoras mask, första och andra zeldat.

* Limited edition: Ocarina of time och masters quest.

* Tetras trackers

* The legend of zelda: okänd undertitel (har inte kommit ut än men kommer 2005)

* The legend of zelda: Four swords adventures (tror inte det kommit ut än men kommer inom ganska kort)

rätta mig gärna om jag har missat något eller har fel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...