Simpsons Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 När jag ska ladda upp min avatar i ava inställningar så kommer det ingen bild det blir bara en vit ruta med en rött kryss i kanten, ska jag ladda upp bilden från min dator och ha länken eller bara ett av dom??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 När jag ska ladda upp min avatar i ava inställningar så kommer det ingen bild det blir bara en vit ruta med en rött kryss i kanten, ska jag ladda upp bilden från min dator och ha länken eller bara ett av dom??? :blink: bara ett av dom, sedan skall du inte använda dynamiska bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Vad är dynamiska bilder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Vad är dynamiska bilder?? animerade som, gif eller swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 ok det är nog mina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 vilket format då?? JPEG? Jag testade med det men det gick inte heller... sorry dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 men en gång hade jag en gif bild och det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Nej, dynamiska bilder är de som skapas på nytt varje gång den visas. De behöver inte vara animerade, och är i 99.99999% av fallen inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag får inte upp bilden som ava, kan det vara nåt fel på bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 125x125 pixlar. Ladda upp på silentwhisper.upl.net och sen ange länken. Det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 men vadå ladda upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 mellanmjölk, du av alla borde ju veta att det är http://upl.silentwhisper.net !!!¨^_^ man skapar ett acc där och väljer upload sen så väljer man bilden där och laddar upp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.